قوانین و مقررات خدمات پشتیبان


شرایط ارائه خدمت در پشتیبان

  • کارشناس پشتیبان هنگام حضور، کارت شناسایی دارد و لباس فرم پشتیبان را پوشیده است.
  • هزینه بر اساس تعرفه است و کارشناس حق دریافت هزینه اضافی از مشتریان را ندارد.
  • استفاده از سرویس‌های پشتیبان اجباری نیست.
  • از مراجعه مجدد کارشناس بعد از انجام خدمت به هر بهانه‌ای، خودداری کنید و در صورت ضرورت با پشتیبان هماهنگی انجام شود.
  • برای بهبود ارائه سرویس‌ها، با کارشناسان پشتیبانی پشتیبان، که وضعیت خدمت را با شما چک می‌کنند، همکاری کنید.
  • پشتیبان هیچ‌گونه مسئولیتی در برابر خدماتی که کارشناسان ، به طور مستقیم و بدون هماهنگی با دفتر و یا ثبت درخواست در سامانه پشتیبان، انجام داده‌اند، به عهده نمی‌گیرد و مسئولیت کلیه خسارات و صدمات وارد شده به عهده مشتری است.
  • از پذیرش کارشناسان، در غیر از زمان هماهنگ شده در محل، خودداری کنید.

 

حساب کاربری

کاربران با هر بار استفاده از خدمات پشتیبان، می‌پذیرند که قوانین و مقررات جاری پشتیبان را به صورت کامل مطالعه کرده‌اند و با اطلاع کامل از شرایط و معانی، آن‌ها را پذیرفته‌اند. این قوانین و مقررات ممکن است در طول زمان تغییرکند. بنابراین استفاده مستمر کاربران از وب سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات مربوط به پشتیبان است.

برای استفاده از خدمات پشتیبان ، کاربر مذکور باید نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره همراه خود را در وبسایت پشتیبان ثبت کند.

کاربران می‌پذیرند اطلاعات لازم را به صورت صحیح و روزآمد در وب سایت درج کنند و مسئول عدم صحت اطلاعات اعلام شده، کاربر است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذی صلاح است.

کاربران متعهد هستند که صرفا با ایمیل متعلق به خود نسبت به ثبت نام در وب سایت پشتیبان اقدام کنند. در غیر این صورت، کاملا در برابر صاحب ایمیل مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد کرد.

هر شخص با توجه به مدارک هویتی تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر، بنا به مورد در وب سایت ایجاد کند. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌های کاربری اقدام کند.

مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری، از جمله نام کاربری و رمز عبور بر عهده صاحب نام کاربری است. در صورت مفقود شدن یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع پشتیبان برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به پشتیبان انجام نشده است، مسئولیت تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می‌شود به عهده وی خواهد بود.

کاربران حق ندارند به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر، اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات پشتیبان متوجه صاحبین امضا و مدیران مجموعه‌های مذکور خواهد بود.

در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار پشتیبان قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر خودداری کند.

استفاده از پشتیبان

کارشناسان متعهد می‌شوند در هنگام  ارایه خدمت، از استعمال دخانیات امتناع کنند.

با استفاده از خدمات پشتیبان، کاربران می‌پذیرند و موظف هستند که از پشتیبان برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا خلاف شرع یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند. کارشناسان حق ندارند موارد غیر مجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء یا حیواناتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست، در حین ارایه خدمت و در محل متقاضی همراه داشته باشند.

کارشناسان حق ندارند دستگاه‌های غیر مجاز طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران مانند گیرنده ماهواره (Receive)، انواع بی‌سیم، شنود مکالمه و هر آنچه که در آینده قوانین ممنوعیت آن را صادر می‌کند، تعمیر کنند. در صورت عدم اعلام قبلی و یا اعلام خلاف واقع، از طرف کاربر، کارشناس مجاز به لغو درخواست بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده و هزینه ایاب و ذهاب برعهده کاربر است.

کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات پشتیبان به صورتی که به پشتیبان صدمه‌ای وارد شود، استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سو استفاده از امکانات فراهم شده در خدمات پشتیبان، در جهت منافع شخصی و یا آسیب اعم از مادی و یا معنوی به منافع شرکت اقدام کنند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری، مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی، نسبت به مطالبه جبران خسارات وارد شده اقدام کنند.

کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی پشتیبان با وی استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما در مقابل می‌پذیرند که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات، با مشکل مواجه شوند و یا اطلاعات مقتضی بموقع به آن‌ها نرسد.

شرکت ممکن است کدهایی به منظور هدیه به کاربر ارائه دهد که با وارد کردن این کدها در سایت، یا درصدی از هزینه تعمیر کاسته یا درصدی از هزینه خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌شود . نحوه ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آن‌ها، منوط به تشخیص و صلاحدید پشتیبان بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربر حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

کاربران می‌پذیرند که اجازه انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند – حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد – مگر اینکه شرکت رسماً این اجازه را به آن‌ها داده باشد.

کاربر می‌پذیرد کد‌هایی که جهت کاهش هزینه به وی داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که شرکت برای ارائه این کدها هزینه‌ای از کاربر دریافت نمی‌کند، این حق برای شرکت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آن‌ها، تغییر دهد یا در صورت لزوم آن‌ها را باطل کند. همچنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است، می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آن‌ها به حساب کاربر اضافه شده است را باطل یا حذف کند.

مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آن‎ها برای استفاده از خدمات پشتیبان ، به عهده کاربران است.

کاربر می‌پذیرد ثبت هر درخواست خدمت در پشتیبان فقط مربوط به خدمات موجود در سایت قرار می گیرد و در صورتی که بعد از عزیمت کارشناس به محل، خدمات دیگری توسط کارشناس ارائه شود، تمامی هزینه‌های مربوطه را پرداخت می‌کند و نیز شرکت را از این اقدام آگاه می‌کند. بدیهی است مسئولیت خدمات انجام شده برای سایر دستگاه‌هایی که شرکت از آن بی اطلاع است، بر عهده متقاضی کاربر و کارشناس خواهد بود.

کاربران و کارشناسان متعهد می‌شوند پس از اتمام خدمت، هیچ بخش از اطلاعاتی که بخاطر استفاده از خدمات پشتیبان ، از کاربر یا کارشناس کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر نیز مغایر با قوانین پشتیبان خواهد بود. در صورت نقض قانون مذکور، شرکت مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.

با استفاده از خدمات پشتیبان ، کاربران می‌پذیرند که در حین ارایه خدمت، پشتیبان را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضه محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند.

کاربران متعهد به رعایت همه قوانین اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از خدمات پشتیبان هستند.

کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌دارند که متن حریم خصوصی پشتیبان را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.

خدمات پشتیبان ممکن است با مشارکت خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی و یا شرکت‌های دیگری ارائه شود که شرکت پشتیبان کنترلی روی آن‌ها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند.

هزینه ها و پرداخت

کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که وی به شرکت می‌پردازد وجود ندارد. مگر در شرایط خاص که تشخیص استراد کل هزینه یا بخشی از آن بر عهده شرکت است.

کاربر می‌پذیرد هزینه خدمت مطابق تعرفه‌های رسمی مراجع ذیصلاح مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینه نمی‌تواند داشته باشد. بدیهی است از آنجایی که کاربر مجاز به عدم پذیرش هزینه اعلام شده از سوی شرکت است، در صورت پذیرش، متعهد به پرداخت آن است.

کاربران می‌پذیرند هزینه خدمات ارائه و اعلام شده از سوی شرکت، ممکن است بسته به ویژگی‌های خدمت ارائه شده مانند نوع عیوب و اشکالات اعلام شده در حین ارایه خدمت و یا عوامل دیگر، متغیر است. در هر صورت رقم اعلام شده از سوی شرکت بر اساس استانداردهای موجود، تعرفه‌های رسمی و صلاحدید شرکت تعیین شده است و در صورت پذیرش از سوی کاربران، ایشان حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی دراین خصوص نخواهند داشت.

کاربر می‌پذیرد که باید هزینه خدمات ارایه شده را مستقل از هر گونه مشکلی که ممکن است در سلیت پشتیبان جهت پرداخت آنلاین به وجود آید به شرکت پرداخت کند. در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامه پشتیبان یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکه تلفن همراه امکان پرداخت از طریق سایت فراهم نشود، کاربر همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمات دریافت شده خواهد بود.

کاربر می‌پذیرد هیچوقت درخواست اعزام کارشناس ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات پشتیبان را دارد. کاربر اگر پس از ارسال درخواست خدمت ، در مکان مشخص شده به عنوان محل خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند، وی متعهد به پرداخت مبلغ مورد قبول مذکور است .

کاربر می‌پذیرد هر گونه شکایت، عدم رضایت از خدمات ارایه شده، عدم رضایت از نحوه برخورد کارشناس ، اختلاف نظر در هزینه خدمات اعلام یا ارایه شده و….. را با شرکت مطرح کرده و پیگیری کند و حق هر گونه اقدام به فحاشی، توهین و ضرب و جرح و سایر اقدامات خلاف قانون علیه کارشناس را نخواهد داشت. در صورت عدم رعایت این بند از طرف متقاضی خدمت حق مراجعه کارشناس به مراجع قضایی ذیصلاح محفوظ است. علاوه بر آن شرکت حق مراجعه به مراجع قضایی از جهت لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود را خواهد داشت.

کاربر مجاز به پرداخت هر گونه وجه اضافه و تحت هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره نبوده و در صورت پرداخت، وجه اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به پشتیبان ندارد. پشتیبان این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی‌کند و از کاربر می خواهد که این گونه موارد را حتما به شرکت برساند.

مسئولیت پشتیبان

شرکت با تمام امکانات خود از جمله مرکز پشتیبانی، واحد رسیدگی به شکایات و فرآیند وساطت تمامی تلاش خود را برای رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات پشتیبان بین کاربر و کارشناس  و ایجاد صلح و سازش فی مابین آن‌ها می‌کند.

شرکت با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران بعد از دریافت خدمت تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

شرکت برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری خود توسط دستگاه‌های کاربران محترم تلاش می‌کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همه دستگاه‌ها یا همه شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد.

تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است.

چنانچه هر یک از کاربران پشتیبان در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق مرکز پشتیبانی مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد.

مسئولیت پشتیبان فقط در صورتی است که کاربر از طریق وبسایت پشتیبان درخواست خدمت را ارسال کرده است. لذا اگر کارشناس و کاربر که در وب سایت پشتیبان ثبت‌نام کرده‌اند خارج از وب سایت با یکدیگر بر انجام خدمات توافق نمایند هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

مسئولیت کاربران

مسئولیت همه اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام ارایه خدمات) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربران) است، برعهده شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می‌تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف، از طریق مراجع ذیصلاح، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد.

هر گونه اقدامی از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار شرکت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی و شرکت حق غیر فعال نمودن کاربران و اقدام قانونی علیه ایشان را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.

کاربر می پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض کارشناس قرار ندهد و بر نگهداری آن‌ها نظارت شایسته داشته باشد. همچنین قبل از خروج کارشناس تمامی لوازم محل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک کارشناس به شرکت اطلاع دهد.

بدیهی است کارشناس می پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای منزل متقاضی نهایت تلاش خود را بکار گرفته و در صورت بروز هرگونه آسیب باید خود جوابگو باشد.

شرایط و وسائل همراه کارشناس 

ثبت درخواست اعزام کارشناس به منزله صدور مجوز ورود به محل متقاضی بوده و وی می پذیرد ورود کارشناس معرفی شده توسط پشتیبان به محل به خواست او بوده است. کارشناس نیز صرفا حق انجام خدمت درخواست شده در چهار چوب قوانین شرکت و قوانین کنونی کشور ایران را دارد.

کارشناس باید الزاما با لباس فرم و کارت شناسایی معتبر پشتیبان به محل متقاضی مراجعه نماید و در غیر این صورت متقاضی خدمت مجاز خواهد بود از ورود کارشناس به محل جلوگیری نماید. در این شرایط جبران هزینه ایاب و ذهاب همچنین هزینه‌های احتمالی بر عهده کارشناس است.

موارد فنی

کاربران حق ندارند هیچگونه تلاشی برای استخراج سورس کد (Source Code) سایت پشتیبان شامل دیکامپایل(Decompile) ، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر اینکه اجازۀ چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد.

کاربران مجاز نیستند با روش‌هایFraming ،Mirroring یا روش‌های دیگر نسخه دیگری از خدمات پشتیبان را روی سرورهای دیگر ارائه کنند.

کاربران حق ندارند نرم‌افزار یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری مطالعه یا هرگونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کنند.

کاربران حق ندارند هیچ فعالیتی برای ایجاد دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش از سامانه پشتیبان یا سامانه‌های مرتبط با پشتیبان انجام دهند.

محتوای تولید شده توسط کاربران

شرکت ممکن است در شرایطی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در خدمات ثبت شود، همچنان متعلق به کاربران خواهد بود. اما با ثبت آن‌ها در خدمات‌ مرتبط به پشتیبان کاربران این حق را به پشتیبان می‌دهند که آن‌ها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین شرکت مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر منتقل کند.

بازدید: 68